جزایر سامویی
نوشته شده توسط : شیما

جزایر سامویی :

شش جزیره دیگر هم در اطراف سامویی واقع شده اند که بعضی از آنها مثل «پانگان»، «تائو» و «نانگ یوان» جزء مقاصد مهم گردشگری تایلند به شمار می آیند:

جزیره پانگان

این جزیره ۱۹۱ کیلومتر مربع مساحت دارد و آن را می توان از جزیره سامویی به راحتی دید. مساحت پانگان برابر با دو سوم مساحت جزیره سامویی است و طبیعت آن هم از لحاظ سواحل و جنگل ها شباهت زیادی به جزیره سامویی دارد. در قسمت جنوب شرقی جزیره پانگان، هر ماه فستیوال پرطرفدار و جذاب «ماه کامل» برگزار می شود. گردشگرانی که تمایل به شرکت در این فستیوال دارند، در زمانی که ماه کامل است از سواحل «بودای بزرگ» و «باپت» در جزیره سامویی سوار قایق می شوند و خود را به محل برگزاری این فستیوال شاد می رسانند. این جزیره همچنین برای غواصی بسیار مناسب است.

جزیره تائو

این جزیره در ۴۵ کیلومتری شمال جزیره پانگان قرار دارد و مساحت خودش تنها ۲۰ کیلومتر مربع است. جزیره تائو بهترین مکان برای غواصی در خلیج تایلند است و به همین جهت بسیاری از گردشگران از این جزیره دیدن می کنند.

جزیره نانگ یوان

در نزدیکی جزیره تائو قرار گرفته است و از سه جزیره بسیار کوچک در کنار هم تشکیل شده که با یک ساحل به یکدیگر متصل شده اند. بهترین راه برای رسیدن به این جزیره، حرکت از جزیره تائو است. در عین حال می توان از جزیره سامویی و از سواحل باپت و منام و بنگ رک هم به سمت جزیره نانگ یوان حرکت کرد. ورزش های آبی به خصوص غواصی در این جزیره هم مورد توجه زیادی قرار دارند.





:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , تور تایلند ارزان , قیمت تور تایلند , تور لحظه آخری تایلند , تور تایلند لحظه آخری , تور تایلند تابستان 93 , تور تایلند نوروز 94 , تور سامویی , ,
:: برچسب‌ها: تور تایلند , تور تایلند نوروز 93 , ارزانترین تور تایلند , تور ارزان قیمت تایلند , تور لحظه آخری تایلند , تور تایلند دقیقه 90 , تور تایلند تابستان 93 , تور تایلند با نرخ ویژه ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: